De eerste kilometers - Reisverslag uit Scherpenheuvel, België van Toos Kruytzer - WaarBenJij.nu De eerste kilometers - Reisverslag uit Scherpenheuvel, België van Toos Kruytzer - WaarBenJij.nu

De eerste kilometers

Door: Toos

Blijf op de hoogte en volg Toos

25 April 2014 | België, Scherpenheuvel

Hallo allemaal.
Eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de overweldigende reacties, op deze blog, de mailtjes, telefoontjes, kaarten en persoonlijke bezoekjes.

De eerste kilometers zitten erop. Het is tot nu indrukwekkend. Ik loop door prachtige natuur, ontmoet zoveel mensen. Ik wordt voortdurend aangesproken. Tot nu heb ik nog geen andere lopers naar Santiago tegengekomen. Ook in de overnachtingsplaatsen ben ik tot nu toe alleen geweest. Omdat ik overdag zoveel gesprekken heb, is het alleen zijn geen probleem. Anders zou ik nog met mezelf gaan praten. Tot nu toe ben ik via Vessem, Postel, Balen-Hulsen en Tongerlo in Scherpenheuvel aangekomen. Ik kan hier in het onthaalcentrum voor pelgrims even gebruik maken van hun internet, met een voor mij vreemd toetsenbord. Dat kost even moeite.
Tot nu toe gaat het lopen zonder echte problemen. Wel moe; maar dat is snel verdwenen. De kop is eraf. Omdat ik hier even de receptie bezet houdt, ik wilde graag een levensteken geven, sluit ik hiermee het eerste verslagje af. Morgen ga ik weer verder. Zodra de kans zich voordoet volgt er meer.

Groetjes, Toos

  • 25 April 2014 - 21:13

    Johan Van Loon:

    Beste Toos.

    Dat rare toetsenbord noemen ze een AZERTY.
    Blij dat je goed van start bent gegaan.
    Geniet in België van de gastvrijheid en het heerlijke bier!

    Groetjes : Johan

  • 25 April 2014 - 21:59

    Dimphy:

    Hallo Toos,
    Ja, de kop is eraf, nu ben je écht onderweg! Geniet! Ik volg je, dat weet je wel.
    Veel groetjes,
    Dimphy.

  • 26 April 2014 - 06:48

    Marielle Van Kimmenade:

    Ha die Toos,

    leuk om te zien dat het goed gaat, nogmaals: geniet van je reis!
    groetjes van ons allemaal xx

  • 26 April 2014 - 17:23

    Bea:

    Hoi Toos,

    Blij dat de kop eraf is. Super je eerste verslag. Ja en nu de uitdaging aangaan.
    Genieten en tot snel.

    Groetjes Bea

  • 27 April 2014 - 09:17

    Anny:

    hoi Toos je eerste week zit er op,wel niet te veel praten anders ben je niet op tijd in Reims.

  • 27 April 2014 - 11:20

    Brigitte&ton:

    ga zo verder

    groetjes

  • 27 April 2014 - 15:37

    José En Huub:

    Vanmorgen in gedachten een stuk met je mee gelopen. We kwamen in
    Zuid Limburg soms de bewijzering naar Santiago tegen. Loop ze, geniet en heel veel succes. BUEN CAMINO.
    José en Huub

  • 27 April 2014 - 18:02

    Ted:

    Goed zo Toos, het begin is gemaakt, zet hem op verder!!! Leuk om je op deze manier te volgen.
    Hartelijke groetjes
    Ted

  • 27 April 2014 - 20:32

    Paula:

    Hoi Toos

    Goed iets van je te horen en dat het goed gaat ik zou zeggen fijne wandeling verder , ik heb vandaag met Anna 24 kilometer gelopen.

    Goed voor mijn nieuwe schoenen .

    Groetjes Wijnand en Paula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Scherpenheuvel

Toos

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 22813

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 15 Augustus 2014

Toos loopt naar Santiago

Landen bezocht: